შევისწავლეთ სტატიის გამოქვეყნება, რედაქტირება, მისამართის მიბმა: (განათლების სამინისტრო) საიტის დიზაინის გამართვა,ინდივიდუალურად გავეცანით სახელმძღვანელოს მეორე მოდულიის მეორე აქტივობას და შევისწავლეთ როგორ ჩამოვაყალიბოთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. რასაც საჭიროების შემთხვევაში გამოვიყენებ.
დავალებაში შევიმუშავეთ თემის " ეკოლოგიური პრობლემები საქართველოში"
ზოგადი კითხვები:
1,როგორ გავალამაზოთ ჩვენი დედაქალაქი?
თემატური კითხვები:
1,,უკავშირდება თუ საშუალო წლიური ტემპერატურის ცვლილების მონაცემები ქალაქის ატმოსფეროს გაჭუჭყიანების დონის მატებას ან კლებას?
2,. რითი შეგვიძლია შევაჩეროთ ეკოლოგიური კატასტროფები?
შინაარსობრივი კითხვები:
1.რაში ვიყენებთ ტემპერატურის ზომით მიღებულ ინფორმაციას?
2,,რას გამოხატავს საშუალო წლიური ტემპერატურა და რა შინაარს ატარებს ეს ინფორმაცია?
3,ნალექებისა და ღრუბლიანი დღეებს როგორ განსაზღვრავს ტემპერატურაზე დაკვირვება?
4, რას ნიშნავს ეკოლოგიური კატასტროფა?
5, რა ხერხებით შეიძლება მონაცემების შეგროვება?
6, რისი საშუალებით შეიძლება მოპოვებული ინფორმაციის თვალსაჩინოდ გამოსახვა?
დავალებაში შევიმუშავეთ თემის " ეკოლოგიური პრობლემები საქართველოში"
ზოგადი კითხვები:
1,როგორ გავალამაზოთ ჩვენი დედაქალაქი?
თემატური კითხვები:
1,,უკავშირდება თუ საშუალო წლიური ტემპერატურის ცვლილების მონაცემები ქალაქის ატმოსფეროს გაჭუჭყიანების დონის მატებას ან კლებას?
2,. რითი შეგვიძლია შევაჩეროთ ეკოლოგიური კატასტროფები?
შინაარსობრივი კითხვები:
1.რაში ვიყენებთ ტემპერატურის ზომით მიღებულ ინფორმაციას?
2,,რას გამოხატავს საშუალო წლიური ტემპერატურა და რა შინაარს ატარებს ეს ინფორმაცია?
3,ნალექებისა და ღრუბლიანი დღეებს როგორ განსაზღვრავს ტემპერატურაზე დაკვირვება?
4, რას ნიშნავს ეკოლოგიური კატასტროფა?
5, რა ხერხებით შეიძლება მონაცემების შეგროვება?
6, რისი საშუალებით შეიძლება მოპოვებული ინფორმაციის თვალსაჩინოდ გამოსახვა?
დამაინტერესა შენმა თემამ.მსურს მისი ერთობლივი განხილვა ზინა
ОтветитьУдалить